lørdag 11. mai 2013

Nordfjordbunad og Forsythia!

I dag har eg vore i min første kommunion! (Kun som tilskuer:-) Det var spennade å gøy å sjå kordan andre kirkesamfunn gjør det. Her er som lova eit bilde av bunaden min. Det er ein Nordfjordbunad. Eg fekk den av mamma og pappa til konfirmasjonen:-)

Uten sko, er inne:-)
Livet på ein Nordfjordbunad kan være rødt, grønt, blått eller svart. Svart som eg har er etter gammalt kun for gifte kvinner, men det var ingen som sa til meg då eg valde farge.. :-) Bånda nede og på livet har vi vevd sjøl. Det er mamma som har gjort nest der... (kremt) Vi såg etter nokre band som vi fann oppe på mørkeloftet med Besta, derfor er mine litt lysare enn det som er vanleg på Nordfjordbunaden. Nokre har ikkje sølvbelte, og har kun veva bånd der og. Eg valte sølvbelte fordi eg alltid syntes at det var so underhaldande då eg var liten. Leika alltid med mamma sine. Det ønska eg meg til alle bursdagar og jul før konfirmasjonen min:-) Skjorta har eg og mamma sydd på (kremt, mest mamma, uten tvil...) Der sydde vi mønsteret og gav det inn til "bunadmakeren" som lagde skjorta ferdig. Sølja som eg har i halsen er litt vanskelig å sjå no, men det er eit hjerte med ei krune som eg har arva etter Besta.
 

Var ute en tur etter slaberaset i dag, og jaggu har ikkje Forsythiaen begynt å blomstre! Her i Oslo har bjørketrea akkurat begynt å sprette ut, so det er mange nakne greiner enda. Veldig deilig at ting har begynt å vakne, endelig!

Sunniva


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar