søndag 22. desember 2013

Grønnjakka ferdig!

Grønnjakka er ferdig! Den har vore eit ekspress-prosjekt for meg som vanligvis rekke å gjøre ting til UFO før det blir ferdig... Du kan lese meir om den her. No er den i alle fall sydd saman og festa alle trådar. Og eg er veldig fornøyd :-)

Oppned, men klar til montering!

Montering pågår. Klarte å sy på erma feil to ganga...

Fedi! Som dåkke ser på bildet over er eine forstykket lengre enn det andre... Det er fordi eg alltid legg høgre forstykke uttapå det venstre og festa det der.... Forstå det den som kan, men det er no en vane :-)




Eg har som sagt før brukt denne oppskrifta.  Einaste er at eg ville ha den litt lengre, so eg la opp 100 masker i staden for 78 som som står i str small i oppskrifta. Eg kjøpte med meg like mange nøster som sto i oppskrifta, so eg var ganske spent på om eg likevel hadde nok garn. Men eg valde å lage bakstykket kortare, då eg veit at rillestrikk strekk seg mykje. Eg lagde det 10 com kortare enn oppskrifta tillsa. Etter ditte prosjektet har eg fundert en del på min eigen strikkefasthet, og komt frem til at eg strikka ganske laust. Det er einaste grunnen til at eg hadde nok garn, og nesten eit heilt nøste! I tillegg valde eg å gjøre om armaneganske mykje. Eg ville ha dei 3 kvart lange, so eg rekna ut kor mange masker som var ca midt i, og la opp 54 masker. Då eg hadde strikka ei stund oppdaga eg at armen vart ALTFOR vid. Problemet med Iris er at det er so pusete og lett vikla seg saman. So det er nesten umulig å rekke opp igjen. Då eg oppdaga at nesten heile armen var vekk-kasta, fann eg ut at eg bare kunne legge den sidelengs, og eg begynte å felle inn igjen... So den vart 3kvart, men på ein anna måte enn tenkt :-)

Litt usikker på om Tusenfryden er tidlig eller seint ute...
No er eg nesten ferdig med enda en UFO, utruleg kva man får til når man prioriterar det... Gled dåkke :-)
Eg er no komt trygt heim, her er det ruskete å leggja utpå...
Utsikt frå hytta til Tanta :-)
Og som dåkke ser ingen snø, ikkje eingong antydning til minusgrader...


Ditte bildet er frå Refvik, nabobygda. I tilfelle nåken lure på kva veg vinden bles...

Ønske dåkke alle ei fredelig jul!

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar