tirsdag 12. mai 2015

grønt og blått smykke

DEtte blåe smykket har eg laga til ei venninne av meg som eg har møtt på arkivstudiet. Vi er på gruppe no på prosjektoppgava, og det går kjempebra! Trur eg har fått gode venna for livet her. Hon har alltid vore veldig positiv til nuperellene mine, so eg spurte om ho ville ha et smykke, og det ville ho :D farge og mønster har ho fått velge sjøl!


Som vanlig er garnet eg har brukt Lizbeth 20, farge 149, med kvite perler frå Gütermann denne gongen. Eg har prøvd meg på å bestille frå E-bay, for å få tak i øyreanheng og smykkelåsar uan å betale ei formue her i Norge på hobbybutikkar. Det fungerte kjempebar, og eg fekk varene tilogmed før dei var lova! (Var lova ca 1 mnd i postens hender, men tok mykje kortare tid :D )




Det grønne har eg jobba lenge med å få møsteret til å fungere, og no trur eg endelig at det gjør det. Deilig å få den ferdig! Mønsteret har eg som vanlig blitt inspirert på instagram, og no laga til et smykke. Kjekt :-)


Desse perlene er frå Panduro og er i gull, medan garnet er Lizbeth 20 i fargen 684. Fargen på både perlene og garnet er gode og tydelige her.

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar