fredag 10. mai 2013

Lilla genser og Lyslenke!

Fyst lyslenka! Den kjøpte eg på Sæter i en butikk som heite "Heilt Konge" Den skal dessverre leggast ned no, so alt der er på halv pris... Eg likar.LItt usikker på om eg skal beholde lampen eller la den vær. Trenge litt bra lys der og lyslenka er ikkje nok, så den blir nok... kulene er satt på lysdioder. En kunne velge farge der sjølv:-)
Nydelige fargar!

Så, den lilla genseren. Jobba fortsatt med den. Har rukke den opp fordi den vart for stor. Og eg prøvde meg på 4 rette og 3 vrange for å få den til å følgje forma meir, men det vart bare rart. So eg rakk opp det og. No har eg lagt opp på nytt, om felt nokon masker i midja, før eg auka igjen. Og begynte på haudeskallen:-)


Her ser man innsvinga til midje og at den går ut igjen.


Har no begynt litt på erma, eg treng noko lite strikketøy eg kan har med meg på buss og sånn:-) I måra skal eg i min første kommunion! Det er på ein måte ein tidlig konfirmasjon for katolske barn, skjer når dei er 8 år. So har dei den andre kommunion i vanleg konfirmasjonsalder. Trur eg. Då blir det bunad, so skal nok klare å få tatt bilde av den so dåkke får sjå korleis ein Nordfjordbunad ser ut!:-)

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar