søndag 9. juni 2013

Vesten, tegning og treeska...

Vesten er blitt so stor ta den er vanskelig å ta med seg på buss og trikk.

Sånn skal den bli...
...og so langt er vi komt...
Elska fargeskifta i dette garnet, gjør det meir spennande å strikke:-) Garnet er Fumato fra Lana Grossa, so dessverre har slutta å selge i Norge...

Arnulf Øverland er litt slankare, og barten henge egentlig fast i nasa, men det er detalja :-)


Innimellom når eg jobbar med ting MÅ eg bare gjøre en ide som poppa inn i haude mitt. Eg skreiv fordjupningsoppgåva mi om Arnulf Øverland, og fann eg ut at eg bare måtte tegne han. Eg har ikkje noko utdannelse inne tegning, men har tegna ganske mykje opp igjennom tenåra. So då vart han sånn som over :-)

Eg spurte jo for ei stund tilbake kva eg skulle gjøre med "God Jul" treeska, og no har eg byrja å male den. Eg pussa den ned og støvsugde av alt støvet frå pussinga.

Grunning først
Maling pågår.
 Malinga kjøpte eg på Jernina for kjempelenge sida, men fargen passa til det meste. Her er bare halvparten malt, resten ser man ikkje. Må vente til den tørka:-)

Denne stemorsblomsten fekk eg av min nesten voksen onkel (82 år) i midten av april. Då var det forsatt frost ute, so eg hadde den inne til nattefrosten var vekk. Då eg satte den ut døydde alle skudda, men eg lot den stå og vatna den. No ser den sånn ut:-)


Håpa alle får ein fin søndag. Legg gjerne igjen en kommentar om du lure på nåke:-)

Sunniva

1 kommentar:

  1. Hei!
    Du har vunnet en morgenkåpe hos meg :)
    Kan du sende meg adr di på email?
    manuelahardy att gmail dott com
    mvh manuela ;)

    SvarSlett