søndag 6. oktober 2013

Bølgetunika for jobben

Eg jobba i en garnbutikk. I en garnbutikk treng vi modellar. Altså får vi i oppdrag innimellom å strikke modella til utstilling i butikken. Vi får velge sjøl ka vi vil strikke, men det må være nåke vi kan stille ut og bruke i butikken. Som regel fra høstens kolleksjon. Eg har no valgt meg en Bølgetunika fra Du Store Alpakka. Det er ikkje høstens kolleksjon, men en likevel veldig fin tunika.


Tunikaen skal forhåentligvis sjå sånn ut når eg er ferdig, berre anna farge. Denne begynte eg på då eg tok turen til Bergen forrige helg. Etter eit par tima på tog vart det overraskande vanskelig å telle til 7, som mønsteret går over, so eg måtte bare legge det vekk.

Etter togturen
Eg har strikka en del dinne helga, då eg har fått slappa av og ikkje gjort so mykje! Utrulig deilig!

Nuh

Oppskrifta finn du i Maskerader nr 21. Eg strikka på pinne nr 5, og har akkurat oppdaga at det er litt stramt i forhold til strikkefastheten, men no er eg komt so pass langt at eg ikkje kan skifte pinne. Har no komt 35 cm, trur det var 59 eg skulle til...

Det er i alle fall kjekt å prøve bølgemønster for fyrste gong, ganske fasinerande å strikke, og sjå det vokse :-)

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar