mandag 16. desember 2013

Enda en UFO ferdig!

Dinne gangen den blå vesten herfrå. No er den ferdigstrikka og montert! O lykke! Brukte ikkje fult alle 10 nøsta, då er prøvde å avslutte det so eg fekk stripene på riktig sted :-) Her er bilde av sammensyinga og det ferdige produktet!

Ganske fornøgd med kordan eg fekk til fargane, so dei blir like på kvar side! Oppe er ikkje so viktig...

Fakta:
Garn: Fumato frå Lana Grossa, utgått i Norge
Antall: 10 (egentlig 9) nøster
Pinne: 6mm, strikka med dobbelt garn.
Oppskrift: Lene Holme Samsøe


Her er bilde av kordan den vart på. Veldig fornøyd med den, men vart kanskje litt trang i arma...


Isammensyinga. Traff ganske bra med fargeskifta under strikkinga, ja, med tanke på at eg strikka med dobbel tråd... :-)


 

To bilder frå Oslo! Til venstre er pepperkakeutedoen eg og samboerane har laga! :D Vi bakte pepperkake og måtte lage et hus, som vart en utedo! Høhøhøhø... Bildet til høgre er dagen/kvelden før fyste snøfall i Oslo. Eg er på vei heim og fekk akkurat med meg solnedgangen i 16-tida :-)

No jobbar eg masse før jul, men det er berre 4 (!) daga igjen til eg tar juleferie! O lykke! :D

Ønske dåkke alle ei riktig god jul :-)

Sunniva

1 kommentar: