torsdag 27. februar 2014

Tumblejakka

Enda en UFO ferdig, som eg fikk gjort på vår lisje strikkekveld. Var jo bare å feste på den armen som mangla. Typisk meg. Dinne er strikka frå sida. Med fellinger og økinger om kvarandre. Ganske fornøyd med kordan eg strikka den, då eg aldri har prøvd den måten før. I staden for å strikke ut heile pinnen snudde eg innimellom for å få den meir formstrikka. Sjå bildet


Nåken som skjønte ka eg meinte? :P




Fakta:
Garn: Tumble fra Rowan
Pinne: 12 mm
Mønster: Mitt eget



Eg er litt usikker på om Eg skal ha den dinne veien med rettstrikk på erma ut, eller om eg skal ha den med vransgstrikken ut for å få den meir lik hoveddelen. Tenking pågår...

Jakka vart litt kortare og meir klumpete enn planlagt, men det var eit gøy prosjekt å prøve i alle fall :-)

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar