mandag 13. april 2015

To nye halskjeder...

...i nupereller. Blitt heilt hekta. Eg lagar ganske mange kjeder no etterkvart, og lure på å opprette eiga bedrift og selge på markeder på si. Er jo ikkje akkurat nåke å leve av. Men kjekt å jobbe med og prøve ut nye fargar og fasongar! Nåken som har tips og erfaringar?




Dette smykket laga eg etter dette smykket, men ville prøve perler på det. Når eg festa perlene vart det mykje tettare mellom rosettane, so det gjekk med mykje meir garn og perler enn det det gjorde på den forrige.


Du kan følje meg på instagram, dehl_chan

Dette er et mønster som er innspirert av et smykke eg såg på instagram. Smykket var uten mønster, so eg tegna og prøvde ut sjøl. Veldig fornøyd med perlene. Ikkje min type smykke med so mykje stesj på, men må seie at eg er veldig fornøyd.

Garnet er som vanlig fra Hobbyverden, Lizbeth 20. Farge svart og kvit. Gullperlene er frå Panduro, og dei rosa har eg hatt i mange år. Dei falske perlene fekk eg i presang frå husvertinna mi. Passa perfekt til det svarte smykket! Kanskje eg må lage fleire... So var det studier og sånn då... I sommer skal det nuppast!

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar