fredag 17. april 2015

Kordan får man tid!?

Det fine med å bu litt uttafor Oslo er at du må ta kollektivtransport. Kollektivtransport tar lang tid. Altså mykje tid som man kan bruke på galskapen nupereller (Igjen, eg veit.) Nåke som og er veldig fint er at eg har en foreleser som prata seg vekk nåke voldsomt i timane, so han treng ikkje alltid full oppmerksomhet. Og eg har en nuperelleskyttel som ikkje laga lyd. Altså, mykje god tid til å nuppe på. Sånt blir det smykker av!


For dei som lurer er dehl_chan Instagramkontoen min. Der eg og legge ut bilder av det eg har laga. 


Desse to smykka er som du sikkert ser likt mønster på, men forskjellige fargar, Nåke som er veldig gøy å eksperimentere med :-)




Og ikkjeminst øyredobbar. Eg er ikkje so veldig komfortabel med å bruke mykje perler, og drive å utfordra meg sjøl der. Må seie at eg er ganske fornøyd.



Ditte smykket har dåkke sett før, men uten øyredobbar. Fått mykje skryt for dette, og er veldig fornøyd sjøl. Mangla bare hekter, forsatt.

Sunniva, som no ofte glømme å gå av på rett stopp....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar