fredag 26. juli 2013

Hekling og alfajakka

Eg har helka nåken småduka som eg tenkte å ha mellom tallerkna so dei ikkje ripa seg mot kvarandre. Eg fann ei oppskrift i hefte nr 55 fra Solberg. Det er egentlig til ei pute samansatt av mange rosettar, men eg har valgt å bare bruke rosetten og hekle den. Her har eg helka to, og nr 3 er i produksjon. Eg har brukt Mini Duett frå Sandnes og heklekrok nr 2,5 for å få det litt større, sida oppskrita anbefalte Solberg 1274. Veit ikkje heilt om eg skal ha dei sjøl, då min livssituasjon vart drastisk endra plutseleg. Mulig eg gjer dei vekk gave, eller sy dei saman. Får sjå.

Rosettane er dyppa i vatn

Eg har brukt kaldt vatn som eg har løyst opp sukker i. Deretter har eg dyppa rosettane, og strukke dei ut på mine kjære pulsespelbrikker.

Dobbelt so store!
Alfajakka er oppkilpt no, og henta opp masker, so den er spenn klar for siste finish, vrangborda rundt!

Her skal eg sy, og her skal eg klippe :-)
 Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar