fredag 26. april 2013

Maskemarkører og hovudskalle...


So var det nye idear då... Eg har lenge tenkt at burde gjøre noko lignande dette. I går var eg i gang:-)  Fann ut at eg hadde litt lite tråd til å bruke, så eg må ut og kjøpe. Har laga maskemarkører til eit arbeid eg drive med no:-)

Her har vi system i rotet... kremt
Maskemarkør!
Ogso er eg i gang med ein ny genser. Pinne nr 7, garn "All Seasons Chunky" fra Rowan. Farge 612. Hadde eigentlig tenkt å bruke garnet til noko anna, men dårlig planlegging gjør at det no blir ein genser:-)

Eg har tenkt å strikke inn ein hovudskalle på denne ved hjelp av vrange masker. (Altså holde genseren i glattstrikk og hovudskalle i vrangt) Eg har sett det på ein mariusgenser, og det vart skikkelig kult!


forsøk på hovouskalle. Litt stor fann eg ut....
Eg må tegne møsteret på nytt, fordi det blir litt stort. Strekane viser 10 masker, so det dekke jo over 30 masker... Forstykket mitt er 50 masker, so eg må forminske litt.... Fortsettelse følger!

Sunniva


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar