fredag 20. mars 2015

Det nuppar seg

For føste gang er eg glad for at nåke "nuppar" seg. Det er jo selfølgelig nuperellene. Dei nydelige små nuperellene. Etter å ha laga masse småting, har eg no begynt på mitt fyste store prosjekt der. Eg følge oppskifta på dette bildet.



Er selfølgelig en blomsterduk. Var litt spent på kordan det kom til å gå ditte her, men etter å ha "nuppa" nåken omganga går det som smurt! Å lese mønsteret er ikkje nåke problem, og det blir fint og jevnt. Mestringsfølelse! :D




Gleda meg til å begynde på blomstrane, eg er snart ferdig med alle dei innerste sirklane :-) Garnet heite Babylo 30 frå DMC, og eg prøva meg med en lyseblå.

Her er litt smårusk som eg har prøvd meg på. Mini-sommerfuglar, armbånd med perler og kropp+ en vinge på dragen. Alle oppskriftene er funne på nett.


sommerfuglar + drage+ armbånd

Hin dagen var vi so heldig å sjå Nordlys her i Volda. Eg fekk ikkje so gode bilder med mitt mobilkamera, men litt vart det no likevel:


Forsettelse på nuperelleduken kjem!
Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar