søndag 3. mai 2015

Det nuppast

Meir nupereller. Er du lei enda? Synd for deg, for det er ikkje eg! Virkelig blitt en favoritt ditte! Dinne er til Maria, ei venninne av meg. Ho har valgt fargane sjøl.


Neste er til min fetters datter. Ho skal ha sin første kommunion snart, og eg ville lage nåke i tillegg til pengegåva ho får. So det blir et lite nuperellesmykke med øyredobbar til. Øyredobbane tenkte eg å ha sånn at ho ikkje treng hol i øyra for å bruke dei, sida ho ikkje har det enda, Ogso kan eg bytte "henget" på dei når ho blir eldre om ho eventuelt vil ta hol i øyra. 


Dei neste er bare kos. Eg har egentli lgd dei for å prøve ut garn og perler sammen, men har no laga små smykker av dei likevel. Var heime i helga, og då fekk eg låne masse verktøy av pappa so eg fekk festa på lenkene og styr :-)



Dei er veldig like, men det er litt forskjell på fargen på perlene og antall perler på dei, men det er ikkje so lett å sjå på desse bilda dessverre.

Her kjem favoritten min, eg kalla det greilja-nuperelle :D


Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar