mandag 22. april 2013

Englemasker

Litt hekling denne gongen. På torsdag lærte eg meg Englemasker! Det er noko eg alltid har sett på som magi, men egentlig er ganske enkelt. (etter at man kan det, i alle fall.:-) Eg fann ein video på Youtube som gikk litt for raskt, men eg skjønte det likevel. Mestringsfølelsen var på topp då eg klarte å få det til:-)

Mestringsfølelse!
Englemasker går kjempekjapt, sida det er for det meste luft:-) Eg brukte eit nøste Faerytale fra Du Store Alpakka og heklekrok 5. Sjalet vart ferdigstilt på Strikkecafe med jobben same dag. Eg jobbar på ein garnbutikk i Oslo nokre dagar i veka, og dei er min "langer" av garn. Vi arrangera strikkecafe ca 1 gang i mnd. Denne gangen var Dale med og viste nye modellar, og det var 28 damer som hadde møtt opp, i tillegg til 7 fra butikken vår! Kjempekjekk kveld!

Sjalet ferdig. Eg er veldig glad i å bruke det i halsen, sida det er der eg frys. Fargen er heilt feil, meir korrekt på bildet under...
Problemet er bare at når Frk. Sunniva får til ting, då kjeme masse idear. Dagen etterpå var eg allerede i gang med en genser i englemasker. Eg har ingen oppskrift, men finne på etter kvart som eg lagar:-)

Bolen og eit erme:-)
Oppskrift kjem når eg er ferdig:-)

Ønske alle en flott dag!

Sunniva

2 kommentarer:

  1. Teknikken englemasker kan eg ikkje, men du verden så lekkert. Lykke til med prosjektet.

    Ha ein riktig god dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ei englemaske er engentlig ei lang fastmaske, fant eg ut:-) Tusen takk, ferdig med eit erme til no! Montering skjer i måra!

      Takk det same!:-)

      Slett