lørdag 27. april 2013

Jobb, bokmerker, englegenseren og hovudskallen...

I dag har eg vore og jobba litt på finaste Nøstet mitt. Eg jobba på avdelinga vår på Lambertseter, og stortrives der:-) Ekje ille å jobbe på ein lørdag når ein har ein so fargefin arbeidsplass!

PT-hylla vår:-)

Her er endelig eit skikkelig bilde av Englegenseren:-)

Hadde den på meg på jobb i dag, fekk mykje skryt:-)
Lagde en del bokmerker av alle perlene, dei kan du sjå her:-) Har mange som ikkje er heilt ferdig, dei ligge og venta på siste finish...


Hovudskallegenseren går det endelig fremover med. I går kveld satt eg og tegna, strikka og rekte opp, tegna, strikka og rekte opp, tegna, strikka og rekte opp. Gikk og la meg til slutt på heile greia, og bestemte meg or å prøve å strikke uten mønster... Her er alle forslaga mine til mønster, men ingen vart bra på papir...
Denne var ikkje kjekk å jobbe med i går kveld når det var mørkt ute! Mørkeredd? Ja...

Her er den endelig begynt å bli bra! Det var på tide, var like før eg gav opp heile mønsteret:-)

 Det er kanskje ikkje so tydelige her, men hovudskallen er der;-)

Håpa alle får en flott dag og god helg!

Sunniva





2 kommentarer:

  1. Enklaste måten å kopiere eit mønster er å kopiere originalen til rett størrelse, leggje rutearket over, og streke opp konturene, og fylle ut med korsstEiLfng etterpå. Då må rutene sjølvsagt vere i rett størrelse, og gjerne litt flate. Det plar pappa ordne!

    SvarSlett
    Svar
    1. Problemet er ikkje å kopiere mønster. Her tegna eg mitt eige. Problemet er at maskene er litt "flatare" enn mine firkanta ruter i matteboka, så om mønsteret er perfekt i boka, blir det altfor samanklemt på strikkeriet... Men no har eg strikka fyrst og helde på å teikne mønster etterpå... Då går det overraskande nok betre!:-)

      Slett