søndag 13. oktober 2013

Daleganseren med feil garn

Eg holde på å strikke en genser i Begere de France garn. Det er eit garn vi har i butikken min, som kjem frå Frankrike. Forskjellen på dette garnet og det Norske garnet vi er vandt med, er at kvalitetande som regel innehelde en del akryl. Det er jo både positivt og negativt. Positivt fordi det blir billigare og mjukare enn reint ullgarn, negativt fordi akryl smelta om vet blir utsatt for flamme.

Nytt favorittgarn
Uansett, eg hadde sett en del på Cosmos-garnet, og hadde eit ønske om å strikke nåke av det. Valget falt på Dale-genseren i hefte 286.  

Komt so langt
Som alle veit, er eg lykkelig når eg har tjukke pinnar og ting blir ferdig fort! Derfor er dinne genseren på pinne 8 og 9 perfekt! Som dåkke ser er eg ferdig med erme nr 1 og bolen, men har ikkje begynt på erme nr 2.Helde jo på med so mykje anna og :-)

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar