onsdag 30. oktober 2013

Skjerfet til Bjørnar

I fjor strikka eg eit skjerf til kjæresten til Maria. Då det fekk glasskår på seg i vår vaska Maria det i vaskemaskina, so det tova seg. Bjørnar var so lei seg for det, og lurte på om eg kunne strikke eit nytt til vinteren. No er vinteren nesten her, og skjerfet er klart! Oppskrift følger etter skrytebilder! :D

Nærbilder og nesten riktig farge!
Bjørnar ville ha det so langt at han fikk det en gang rundt halsen og at det dekka ned til der jakka hanna begynde. So det er ikkje kjempelang, berre 146 cm. Det synst han er nok :-)

146 meter langt.
Oppskrift på skjerf.
5 nøster Cotinga fra Dale, eg har brukt fargen 5472, Marineblå.
Pinne nr 4

Legg opp 50 masker på pinne nummer 4.

1. omgang: Ta første maske løs av. strikk en rett, en vrang ut pinnen. Siste masken strikkes alltid rett.
2. omgang: Som 1 omgang.
3. omgang: Ta første maske løs av, strikk en vrang, en rett ut pinnen.
4. omgang: Som 3 omgang.

Gjenta disse omgangene til du er nesten tom for garn, og fell av. Fest alle lause tråda. Tadaaaa!

Men sommeren var ikke død!
Eg var og besøkte min nesten voksne onkel på Kolbotn i dag. (Han er 83 år)  og då eg gjekk oppover til han kom eg forbi dinne lisje markblomsten! Kjekt at nåken forsatt klynga fast til sommeren ;-)

Sunniva

2 kommentarer:

  1. Vart dette dobbelt perlestrikk?

    SvarSlett
    Svar
    1. Meina det heite Irsk Perlestrikk, men det er jo dobbelt... :-)

      Slett