tirsdag 12. november 2013

Pakken er pakkeklar!

Har jo tidligare skreve om nåken tubesokka som eg har strikka til ei venninne av meg som endelig er gravid.  Plutselig var det tvillinga på gang, so det vart eit par til. Eg tenkte at eg skulle prøve å lage ei litt søt eske til ho å ha sokkane i, sånn at det blir en skikkelig gave. Eg har lenge vore på utkikk etter ei passande, og når eg jobba i garnbutikk får vi inn masse småesker innimellom, men eg har ikkje funne ei som har passa. So eg tok ei eske eg fekk nåken malingsprøver fra flugger på i sommer, og malte den :D


Papiret med Blåmeisene kjøpte eg på panduro. Eg har klipt det til og malt rundt so det ikkje skal være so synlige kanta, og festa det med Decoupagelim. Ka no enn det er fornåke, men dama på Panduro sa det var bra, so eg prøvde. Det gikk :-)





Her er bilde med sokkane. No veit eg at det blir to gutar, so då vart det blått på begge :-) Tekte å ha band rundt, litt usikker på om eg skal ha blått eller kvitt. Uansett, so godt som ferdig, og i god tid før termin! :D

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar