søndag 17. november 2013

Stripegenseren er ferdig!

Jippi! Etter timevis med trådfesting kan eg endelig seie at genseren er ferdig! Neste gong eg strikka striper, skal eg feste trådaar etter kvart. Ditta var mykje jobb på ein gong...

Litt trådar å feste her ja...
Trådane som er festa og klipt av.
Men sånn vart den altså.. Fritt etter ei oppskrift frå Dale-garn, med garn frå Frankrike. Les meir her.



Her er fargen rett


Eg er i det store og heile veldig fornøyd med dinne genseren. Veldig greit å strikke på tjukke pinnar, og går ikkje so mykje garn. Eg elska jo raglan, då sleppe men so mykje montering etterpå. Gjør ting litt enklare. (Når man sleppe å feste ein million trådar, vel og merke)

Garnforbruk av Cosmos str M:
Lilla/kvit fargekode 290 73: 200 garm
brun/kvit fargekode 290 84: 250 gram.

Jippi! Snart er snømannen ferdig og :-)

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar