tirsdag 3. februar 2015

Sy vesker

I Jula prøvde eg meg på nåke eg ikkje er spesielt god på, nemlig å sy vesker til oppbevaring. Eg fekk ideen av denne bloggen, som også har ei fin oppskrift! Mamma er kjempeflink på symaskin, med soff og alt innen det der. Og veldig glad for at dattera prøva seg! Eg har mi eiga symaskin som eg har arva etter mamma, men ikkje so mykje utstyr og spennande stoff som mamma har! Oppskrifta gjorde vi litt om på, so den vart litt større. Vi brukte 9" i staden for 6".


Det fyste eg gjorde var selfølgeli å knekke nåla. Skikkelig. So den satt fast i maskina. Og i det metallbrettet under. Skal det gjørast, so blir det no gjort skikkelig i alle fall :-)

Her er bilder av den første eg lagde. Dessverre har eg ikkje av ferdig produkt der.


Har laga to forskjellige vesker, utifrå fargane mottakerane likar. Som dåkke ser er dei ganske forskellige. Den i raudt er det kun ferdige bilder av :-)


No har eg fått både kniv og skjærebrett av mamma, samt ei skikkelig innføring i symaskinas verden, so vi får sjå om eg ikkje klare å sy nåken sånne sjøl til våren :-) Var veldig kjekt, og veldig fort gjort når man kjem inn i det!

Sømmelig hilsen Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar