torsdag 12. februar 2015

Rydding, kasting og ufoar

Sida eg skal flytte på meg, drive eg og går igjennom mitt jordiske gods. Kasta en del som eg ikkje treng (gamle rekningar? Alt ligg jo nettbanken.) Eg har ei kiste med garn og strikketøy, som var fullstendig kaos i. No har eg rydda i den. Det fine med barnehagar (bortsett frå den generelle funskjonen med barn) er at dei er veldig glade i restegarn. Dei er jo små kreative sjeler, og vevar mykje i følje mor til ein. So lykken var stor når eg leverte to bæreposar med restegarn til barnehagen der mitt lisje gudbarn går. (Lite tips til andre som vil rydde litt ;-) Men i kista mi fann eg bare tre ufoar. Eg virkelig venta meir. Etter litt leiting i leiligheta fann eg fire til, so no er vi oppe i et passande antall. Ein av dei var denne helkaduken.

Eit lite uferdig objekt
Utgangspunktet var denne hekla blomster eg kjøpte på panduro, so eg hekla nåken like for å prøve å lage en duk.



Sida eg ikkje har blokka som mykje, tenkte eg at denne var perfekt å prøve seg på.


Før blokking
man kan lett sjå størrelseforskjelling på bildet over og under :-)


Under blokking

klar til bruk!

Nyblokka! Lure alltid på korfor det er sånne nesten-ferdige prosjekt som blir liggjande. Trur det er fordi då er eg nesten ferdig, og sida eg er nesten ferdig kan eg jo begynde på nåke nytt, der er jo mykje som frista ;-)

Moralen er, gje vekk garn til barnehagar ;-)

Sunniva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar